ponedeljek, 13. avgust 2012

Udeleženci o sebi
  

Gregor Doljšak

Živjo, sem Gregor.
Doma sem iz srednje velike kmetije v okolici Grosupljega. Delo z živalmi me zelo veseli, zato tudi obiskujem veterinarsko šolo. Mislim da sem dokaj vredu fantič, ne preveč problematičen, in mislim, da bo praksa na Cipru nekaj zelo zanimivega in poučnega, zato že komaj čakam.

 

Viktorija Jalovec 

    Takole, sem punca, ki rada spoznava nove ljudi in se ukvarja z živalmi, zato se zelo veselim prakse na Cipru, ki bo zame novo doživetje. Doma imamo kar nekaj hišnih ljubljencev, vendar bi jih imela še več, če bi okoliščine to dovoljevale :). V šoli, ki jo obiskujem, je lepo, saj imam ogromno prijateljev, ki jih zanimajo podobne stvari kot mene. Rada poprimem za vsakršno delo, ki se opravlja na naši mali kmetiji in si tako nabiram novih izkušenj, ki jih bom potrebovala tako na praksi kot tudi za naprej.

 

Klemen Kastelic 

Prijatelji o meni pravijo razne stvari kot naprimer, da sem komunikativen, živahen, željen novih spoznanstev in pa tudi malo nor :)
Najbolje da jim kar vrjamete kajti oni me najbolj poznajo. Kdorkoli od njih bi to pisal bi povedal več o meni. 
Sam lahko povem le to da tako kot vsi moji prijatelji tudi jaz obožujem delo z živalmi in zato bo za vse nas ta izkušnja nekaj najboljšega in mislim, da jo že vsi nestrpno pričakujemo. 
No tolko o meni, aja pa vedite lušn nm bo :)

 

Adelina Mešić

Že od malih nog obožujem živali vseh velikosti in oblik in sovražim ljudi, ki so kruti do njih – na kakršenkoli način. Zaradi staršev sem imela v otroštvu zelo malo stikov z živalmi, vendar sem z odraščanjem postajala bolj trmasta in svojeglava, in tako pristala na veterinarski srednji šoli. Zdaj pa je moj cilj vedno bližje – želim si čim več izkušenj in čim več prakse s temi čudovitimi bitji.
S tem praktičnim delom na Cipru pa bomo pokukali v njihov svet v tujini in se naučili kaj novega. Vsaka izkušnja več je dodaten plus v življenju.

 

Veronika Pintar

Tudi jaz sem ena izmed tistih, ki imajo radi živali. Nekaj jih imamo tudi doma. Največ časa posvetim svoji kobili Megy, za katero skrbim in uživam v delu z njo.
Zelo sem vesela, da sem našla šolo, ki mi je pisana na kožo in da se je prof. Zdovc zavzel za nas in nam omogočil, da si bomo lahko razširili življenjska obzorja. Prakse na Cipru se že zelo veselim.

Klara Praznik

O meni bi mogoče bolje napisali prijatelji. Zase lahko povem, da sem velika ljubiteljica eksotičnih živali (kače,kuščarji, pajki...). Za sprostitev in za nove izkušnje imamo v šoli tudi vivarij, ki ga obvezno obiščem vsak dan med letom. Doma sicer niso ravno navdušeni nad mojimi eksoti, vendar pa sem najraje v bližini vseh ˝štirinožnih˝ ter ˝dvonožnih˝ prijateljev, ki jih imamo doma na kmetiji. Drugače pa mi ni težko prijeti za nobeno delo, saj tako si po mojem mnenju nabere vsak posameznik največ izkušenj. Tako kot tudi upam, da bomo na Cipru pridobili nove izkušnje in jih prinesli nazaj in delili z vami in bližnjimi.

Bogdan Zdovc 

Že vrsto let se na šoli ukvarjam z mednarodnim sodelovanjem in projekti. Tako sem bil en mandat podpredsednik Evropske mreže šol za veterinarske tehnike, plod projekta, pri katerem sem bil nacionalni koordinator pa je tudi PEPAS - vseevropski sistem ocenjevanja praktičnih veščin, ki ga sedaj uporabljamo tudi pri poklicni maturi.
Izkušnje preteklega dela so rodile tudi tole mobilnost dijakov na Ciper.  







1 komentar:

  1. vsem želim srečno na poti, potem pa uspešno nabiranje izkušenj in veliko prijetnih doživetij!

    Breda Rudel

    OdgovoriIzbriši